Veelgestelde vragen

Moet ik mijn tickets printen, of kunnen deze ook gescand worden?

Je tickets kun je op een smartphone laten zien bij binnenkomst. Zorg ervoor dat het scherm goed is verlicht en dat de QR code lekker groot zichtbaar is.

Kan ik aan de deur nog een ticket kopen?

Het is mogelijk een ticket te kopen aan de deur. Hou er rekening mee dat de deurprijs vaak hoger ligt dan tijdens de voorverkoop. Als concerten volledig uitverkocht zijn is er géén deurverkoop.

Nemen jullie gekochte tickets terug?

Helaas, gekochte tickets kunnen niet worden teruggenomen. Als je om welke reden dan ook niet bij ons event aanwezig kunt zijn, gebruik dan TicketSwap om je ticket aan te bieden.

Wat moet ik doen als een concert is afgelast of verplaatst naar een andere datum?

Voor alle annuleringen door FORT33 geldt dat je je geld automatisch terug krijgt als je via onze website tickets hebt besteld. Wordt een concert verplaatst? Dan blijven je gekochte tickets gewoon geldig, je ontvangt hierover een mailtje op het mailadres waar je tickets mee besteld zijn.

Kan ik tickets reserveren?

Helaas is het niet mogelijk om vooraf tickets te reserveren. Je kan online via onze website je tickets kopen en aan onze kassa tijdens kantooruren en op de dag van het event zelf (mits er nog tickets beschikbaar zijn uiteraard).

Hoe betaal ik mijn drankje? Met munten, PIN, of contant?

Alle consumpties bij ons aan de bar kunnen afgerekend worden met consumptiemunten. Op dit moment verstrekken wij gele consumptiemunten. Bij binnenkomst aan de rechterkant in de hal kun je aan de kassa snel en eenvoudig je consumptiemunten aanschaffen. Hier kun je zowel met cash als met pin betalen.

Kan ik gemakkelijk in de buurt parkeren?

Recht voor ons pand bevindt zich een groot parkeerterrein met doorgaans meer dan voldoende parkeerplaatsen.

Mag ik fotograferen of filmen tijdens een event?

Je mag foto’s en filmpjes maken met je smartphone. Professionele apparatuur is niet toegestaan, tenzij daar door of vanuit FORT33 expliciet toestemming voor is gegeven. Vooraf kan je hiervoor contact opnemen door een mail te sturen naar programma@fort33.nl.

Zijn er ook zitplaatsen?

Nee, wij hebben geen zitplaatsen. Al onze concerten zijn sta concerten tenzij van tevoren anders aangegeven. Mocht je slecht ter been zijn, of om enige andere reden niet (lang) kunnen staan dan kun je aan onze vrijwilligers een barkruk vragen. Let wel; op=op. Barkrukken kunnen van tevoren niet gereserveerd worden en wij kunnen ook niet garanderen dat er voor iedereen een barkruk aanwezig is. In verband met de veiligheid van onze bezoekers is het helaas niet toegestaan om een eigen zitvoorziening mee te nemen.

Is FORT33 toegankelijk voor mensen met rolstoel of andere fysieke uitdagingen?

FORT33 is uitstekend toegankelijk voor bezoekers in een rolstoel of met een of meerdere fysieke uitdagingen. We beschikken in ons pand ook over een aangepast toilet dat voor iedereen geschikt is. De concerten in ons podium zijn sta concerten (tenzij anders aangegeven). Dit betekent dat er geen mogelijkheden zijn om te zitten.

Mocht je slecht ter been zijn, of om enige andere reden niet (lang) kunnen staan dan kun je aan onze vrijwilligers een barkruk vragen. Let wel; op=op. Barkrukken kunnen van tevoren niet gereserveerd worden en wij kunnen ook niet garanderen dat er voor iedereen een barkruk aanwezig is. In verband met de veiligheid van onze bezoekers is het helaas niet toegestaan om een eigen zitvoorziening mee te nemen.